Wij stellen ons graag even voor!
Na kennismaking vallen alle puzzelstukjes ineen!

In dit business-to-business complex, gelegen in het oosten van Nederland, ontbreken de functionele vergaderzalen niet. Evenementenhal Hardenberg heeft uitzonderlijke vergaderruimten met de daarbij behorende faciliteiten

De kwaliteit zoals wij deze bij onze welbekende vakbeurzen leveren, vindt u ook terug bij uw vergadering, seminar, congres, symposium, productpresentatie of welk zakelijk evenement dan ook. Evenementenhal Hardenberg streeft ernaar een volledig zakelijk product te leveren. Dit wordt mogelijk gemaakt doordat wij alle benodigde faciliteiten en voorzieningen in eigen beheer hebben.

Elk bedrijf heeft wel eens een zakelijk evenement. Tijdens zo’n zakelijk evenement wilt u zich volledig kunnen concentreren op uw gasten, uw klanten of de spreker. Wij zorgen ervoor dat dit mogelijk is en nemen u graag alle zorgen uit handen.

Wie een opvallend evenement, een spraakmakend congres of een belangrijke bedrijfspresentatie organiseert, wil dat alles goed georganiseerd is. Niet alleen de accommodatie moet perfect zijn, maar ook de catering.

Evenementenhal Hardenberg beschikt over een eigen catering. Laat u inspireren door het menu dat de chefkok u kan serveren. Of het nu gaat om een vergadering voor 4 personen, een cursus voor 25 personen, een presentatie voor 250 personen of een congres voor 1000 personen, Evenementenhal Hardenberg kan alles aan.

Op de site vindt u informatie over onze vergader- en congresmogelijkheden. Wij maken graag een afspraak met u om alle mogelijkheden te bespreken.

De basis faciliteiten onder de loep genomen

Uw vaste contactpersoon bij Evenementenhal Hardenberg vertaalt al uw wensen naar uw persoonlijk evenement. Tijdens zo’n evenement verzorgen wij graag alles tot in de puntjes, zodat er een last van uw schouders valt en u zich kunt concentreren op bijvoorbeeld uw belangrijke toespraak. Hieronder ziet u de basis van onze faciliteiten van uw zakelijk evenement.

Goed verzorgde ruimte
Evenementenhal Hardenberg beschikt over diverse ruimtes, met verschillende afmetingen. Wij bepalen graag samen met u welke ruimte geschikt is voor uw evenement. Uiteraard wordt deze ruimte naar uw wens ingericht met ons meubilair.

Apparatuur
Uiteraard dient uw evenement ondersteund te worden door de beste audiovisuele middelen. Met onze ervaring adviseren wij u graag. Wij dragen er zorg voor dat de apparatuur gereed staat op de dag(en) van uw evenement.

Ontvangst
Uw gasten worden ontvangen in de sfeervolle entree door onze receptioniste. Zij zorgt in samenwerking met uw organisatie voor een correcte afhandeling van de registratie van uw gasten.

Catering
Evenementenhal Hardenberg beschikt over een eigen keuken- en horeca afdeling, waardoor alle wensen op culinair gebied kunnen worden gerealiseerd. De dames en heren van de horeca zorgen ervoor dat het u aan niets ontbreekt. Of het nu om een lunchbuffet of een uitgebreid vijfgangen diner gaat, onze medewerkers bereiden het graag voor u.

Goede bereikbaarheid en voldoende parkeergelegenheid
4.000 parkeerplaatsen en de goede bereikbaarheid van Hardenberg staat in schril contrast met de drukte in en om de grote steden in midden en west Nederland. Zonder fileproblemen bent u snel in Hardenberg, maar ook weer snel op weg naar uw volgende bestemming. Evenementenhal Hardenberg is tevens goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Overige facilitaire diensten
Bij elke ruimte is een toiletgroep gesitueerd waar uw gasten gebruik van kunnen maken. Tevens zijn onze verrijdbare garderobes flexibel inzetbaar.

Evenementenhal-0682.jpg Klik om te vergroten Evenementenhal-0694.jpg Klik om te vergroten

Nieuwsbrief Ontvang updates en speciaal door u geselecteerde onderwerpen in uw inbox! Aanmelden